Klein evenement melden

Wanneer u een activiteit of evenement organiseert dat voor het publiek toegankelijk is met minder dan 150 gasten, moet u een melding doen. Na het doen van uw melding mag u uw evenement organiseren. De gemeente hoeft uw melding dus niet goed of af te keuren. U moet uw melding minimaal tien dagen voor het evenement doen. Twijfelt u of er voor uw evenement tóch een vergunning moet worden aangevraagd? Doe dan hier de check.

Download het meldingsformulier voor het organiseren van een klein evenement (PDF). Stuur het formulier naar gemeente Stadskanaal, Postbus 140, 9500 AC Stadskanaal.

U kunt ook bij ons op het gemeentehuis langskomen om uw melding te doen. Maak van tevoren wel een afspraak door te bellen naar (0599) 631 631.
Het is dan handig om het meldingsformulier ingevuld mee te nemen.

Via internet aanvragen is niet mogelijk.

Kosten

Het doen van een melding van een klein evenement is gratis.

Meer weten?

Heeft u nog vragen dan kunt u op werkdagen ons Klant Contact Centrum bellen via (0599) 631 631.