Digitaal belastingloket

Via het Digitaal Belastingloket kunt u een groot deel van uw gemeentelijke belastingzaken zelf regelen. Ook kunt u uw eigen gegevens inzien, zoals ze in onze administratie staan.

Hoe werkt het?

U logt in met uw DigiD. Let op: alleen de persoon die de aanslag op zijn/haar naam heeft staan, kan inloggen in het Digitaal Belastingloket.

U kunt het volgende bekijken en regelen:

  • één of meerdere aanslagen inzien
  • openstaande bedragen betalen via iDEAL
  • betalingsregeling aanvragen
  • automatische incasso aanvragen of opzeggen
  • taxatieverslag van uw woning inzien en downloaden
  • WOZ-waarde bekijken
  • bezwaar maken tegen WOZ-waarde

Heeft u geen DigiD?

Neem dan contact met ons op door te bellen naar 0599-631 631.

eHerkenning

eHerkenning is een soort DigiD voor bedrijven. Met DigiD logt u als burger veilig in bij verschillende overheidsinstanties. Bedrijven doen dat via eHerkenning. Het grote voordeel is dat u op 1 manier inlogt bij meerdere instanties. Met eHerkenning kunt u op een veilige manier bijvoorbeeld een vergunning of subsidie aanvragen.

Heeft u geen eHerkenning?

U kunt zelf uw eHerkenning aanvragen op de website van eHerkenning. Met uw eHerkenning kunt u als ondernemer bij steeds meer overheidsinstellingen terecht.

Let op: alleen bedrijven die ingeschreven zijn bij de kvK kunnen inloggen in het Digitaal Belastingloket met eHerkenning.