Digitaal belastingloket
Via het Digitaal Belastingloket kunt u een groot deel van uw gemeentelijke belastingzaken zelf regelen. Ook kunt u uw eigen gegevens inzien, zoals ze in onze administratie staan.


Hoe werkt het?
U logt in met uw DigiD. Let op: alleen de persoon die de aanslag op zijn/haar naam heeft staan, kan inloggen in het Digitaal Belastingloket.
U kunt het volgende bekijken en regelen:
- één of meerdere aanslagen inzien
- openstaande bedragen betalen via iDEAL
- betalingsregeling aanvragen
- automatische incasso aanvragen of opzeggen
- taxatieverslag van uw woning inzien en downloaden
- WOZ-waarde bekijken
- bezwaar maken tegen WOZ-waarde
Heeft u geen DigiD?
Neem dan contact met ons op door te bellen naar 0599-631 631.
eHerkenning
eHerkenning is een soort DigiD voor bedrijven. Met DigiD logt u als burger veilig in bij verschillende overheidsinstanties. Bedrijven doen dat via eHerkenning. Het grote voordeel is dat u op 1 manier inlogt bij meerdere instanties. Met eHerkenning kunt u op een veilige manier bijvoorbeeld een vergunning of subsidie aanvragen.
Heeft u geen eHerkenning?
U kunt zelf uw eHerkenning aanvragen op de website van eHerkenning. Met uw eHerkenning kunt u als ondernemer bij steeds meer overheidsinstellingen terecht.
Let op: alleen bedrijven die ingeschreven zijn bij de kvK kunnen inloggen in het Digitaal Belastingloket met eHerkenning.